donderdag 7 maart 2013

Shopping


Hallo blogvriendinnen,

Deze kaart heb ik gemaakt naar de sketch bij EKEF. En dan was ook nog de opdracht "shoppen".
Nu heb ik al een hele tijd een stempelset van Docrafts "born to shop".
Ik vind dat het stempel daar precies bij past ;-p
Ik heb hem ingekleurd met aquarel .


De bloem heb ik gemaakt met een grijze snijmal die ik op de beurs in Hardenberg gekocht heb. Maar ik weet het merk niet :-(
Ik heb hem ingekleurd met Milled Lavender Distress Ink. 
Het hartje en nog een paar stippen heb ik gemaakt met Glue drops en daarop glitter gestrooid.


De schoenen zijn ook met aquarel ingekleurd.


Links op de kaart heb ik een strook gestansd met een mal van Noor Design de Franse Lelie van Joy Crafts.
Deze heb ik doormidden geknipt en de lelie op de hoek van de afbeelding gelijmd.

Welkom voor mijn nieuwe volger Hetty, ik hoop dat we elkaar veel leuke creaties kunnen laten zien :-)

Groetjes
Aukje



15 opmerkingen:

  1. Als eerste dacht ik wat een mooie bloem, je hebt deze net zie ik. Je kaart is verder ook mooi geworden. Ik kan met het thema niet zo veel, dus doe er niets mee. Ik zie wel leuke kaarten langs komen over dat onderwerp. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Aukje, mooi van kleur....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo Aukje, wat is deze gaaf, je hebt mooie kleuren gebruikt, hier hou ik zo van, de bloem vind ik er super bij, een plaatje heb je er van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en de bloemen vind ik ook heel mooi, jammer dat je niet meer weet waar ze van zijn.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Aukje,
    wat een leuke kaart met een leuk stempelafdrukje!
    mooie kleurtjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, Aukje en ook nog eens vol humor door de stempels!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Aukje, grappig zo met deze stempel! En natuurlijk heb je alles weer zo mooi bij elkaar gecreëerd, erg mooi! Succes bij de challenge!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, mooie kleuren!

    Gezellig dat je meedoet bij Elke Kaart Een Feestje!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart, leuk dat je ook shopping erin heb verwerkt en de schets is goed herkenbaar, daar hou ik wel van.
    Bedankt voor het meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in prachtige kleuren.
    Leuk hoe je de sketch en het thema shopping hebt verwerkt in je kaart.

    Gezellig dat je meedoet deze week aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje, past helemaal binnen de uitdaging.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje hoor en wat een gave stempel past perfect. Leuk dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart en die kleuren!
    Een mooie bloem heb je gemaakt en het stempeltje super ingekleurd.
    Bedankt dat je meedoet deze week aan de uitdaging van EKEF.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin