maandag 4 maart 2013

For a lady


Hallo blogvriendinnen, vorige week ben ik ook nog met deze creatie bezig geweest. Gisteren zijn we naar mijn oudste dochter in Groningen geweest, ze was donderdag jarig en werd 27 jaar. Wat een leeftijd, je gaat je meteen oud voelen hahaha... ;-p
Ik kon hem niet eerder op mijn blog zetten, want dan zou zij hem zien en dat vond ik niet leuk.

Dit lijstje had ik al een hele tijd in huis, laten we zeggen: al jaren! De prijs stond er nog in guldens op!!!!
Eindelijk wist ik wat ik ermee zou doen. Ik heb verschillende soorten papier van FabScraps gescheurd en er op geplakt. Rechts bovenaan een driehoek gemaakt met een stans van Nellie Snellen.


Binnenin heb lijstje zie je een digiplaatje uit de jaren '20 van een modeblad. Daarom zie je op de rand een schaartje, pareltjes, klosje met kant en linksonder een paar knoopjes. 


Rechts onder een paspop en nog meer kantjes.
De bloemen heb ik allemaal geponsd en bewerkt met Chipped Sapphire Distress Ink. In het hoekje een paar  blauwe labeltjes van klosjes.

Volgens mij is het wel echt  "for a lady".
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Groetjes
Aukje

Met deze creatie wil ik mee doen aan de volgende challenges:
Wags'n Wishkers Stamps : 1,2,3,4 recipe
EKEF : fotolijstje/frame
Kleuren met potloden : anything goes
Hobbyjournaal : iets anders dan een kaart
Vintage Udfordring : decorate with flowers
Scrapkaart Challenge : bingo (cirkels, blauw, knopen)





23 opmerkingen:

  1. Aukje wat mooi! En ja wie wat bewaard heeft wat. hihi. Echt een kaart voor ded ames van nu. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Aukje, echt een gaaf cadeau voor je dochter! Superleuk zoals je het allemaal hebt bedacht en alle details een schitterende plek hebt gegeven!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart Aukje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hel mooi gedaan, ik denk dat je veel tijd steekt in zulke mooie creaties,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om een echt fotolijstje op te pimpen. Prachtig geheel. Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig fotolijstje heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart en je hebt geweldig mooi papier gebruikt.

    Groetjes, Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sublieme lijst heb je er van gemaakt Aukje... heel mooi is het om te zien en nog mooier om te krijgen denk ik!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend wat een super lijstje is dat geworden! Heel mooi vintage!
    Gezellig DT je meedoet aan EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke creatie heb je gemaakt voor de uitdaging van EKEF.
    Leuk dat je meedoet.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for joining us at allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel lieve Aukje voor je prachtige e-card, maar ik heb nu echt een terugslag en zit echt in een dip, toch wil ik even zeggen dat je een prachtige creatie hebt gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What stunning piece of artwork Aukje.

    Thanks so much for sharing your lovely work with us at Allsorts this week.

    B x

    I have a celebration with lots of prizes and it would be wonderful if you have time to create something to join in, you can check out what to do here

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, heel erg mooi!! Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij ScrapKaartChallenge!~

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is beautiful!
    Thanks for joining us at Vintage utfordring.
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Aukje, Veel te lang niet op je blog geweest, maar nu ik er weer kom, zie ik meteen dit prachtige schilderijtje. Wat is dat mooi geworden! Zoveel te zien, prachtige kleuren, prachtige details overal, heel mooi! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, die hiermee ongetwijfeld heel blij is!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke creatie. Bedankt voor het meedoen met de scrapkaartchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende creatie. Leuk dat je meedoet met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart. Je maakt regelmatig erg mooie kaarten IK ga je volgen Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin