woensdag 6 maart 2013

Easter / Pasen


Hallo blogviendinnen,

Dit is mijn eerste paaskaart van dit jaar. Of is het een lentekaart geworden, komt op hetzelfde neer :-) 
 Eerst heb ik een trapkaart gesneden. Ik heb het Springtime papier uit een blok van Graphic45 gebruikt. Zoveel mogelijkheden!


Het elfje kijkt naar een kuikentje dat uit het ei komt. Onder het plaatje heb ik een paar bloemetjes geplakt en een strikje. In alle hartjes van de bloemen pareltjes gemaakt met de Pearl Maker. De rose bloem op de voorgrond heb ik gemaakt met Ponsettia van Nellie Snellen.


Ik heb alles een beetje versierd met goud Scribbles, maar ik weet niet of jullie dat zo goed kunnen zien op de foto's. De randen van het papier heb ik bewerkt met Forest moss van Distress Ink. Hier zie je de stans van Memory Box heel duidelijk.


De paaseitjes heb ik met dezelfde stempelinkt gestempeld, komt van een stempelset van Viva.
Toch wel een romantisch kaartje geworden, of niet dan?
Ik wilde niet de hele tijd binnen zitten om deze kaart te maken, dus heb ik tussendoor lekker even in het zonnetje bij ons op het terras thee gedronken.

Groetjes en een fijne dag verder
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
StampARTic : Eastercard
HobbyNu : Pasen

15 opmerkingen:

  1. Hé Aukje, daar was je alweer met een schitterende creatie! Prachtig papier, schitterende kleurtjes, het nostalgische gevoel wordt met dit papier heel goed weergegeven! En wat een leuk model kaart! Volgens mij ken ik deze nog niet....heb je er een patroon van?

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soooo schön. Deine Karte gefällt mir sehr, sehr gut. Du hast sie wundervoll gestaltet.
    Herzliche Grüße
    Elfi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo Aukje, wat mooi.
    Je hebt er een kunstwerkje van gemaakt, petje af hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is weer zeer geslaagd, :)

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarthebuje gemaakt zeg. We komen steeds meer in het voorjaar, vanmiddag ook heerlijk in het zonnetje gezeten, het was zo lekker, nog fijner als gisteren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card.
    Thank you for joining our challenge at StampARTic.
    DT-Gitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Aukje, mooi papier gebruikt, niet in het zonnetje gezeten maar onverwachts een avonddienst gedraaid....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig opgebouwde kaart Aukje, heel sierlijk!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is dat een leuke kaart geworden en het papier blijft natuurlijk ook erg mooi. ben gelijk maar volger geworden want ik kom zeker vaker even bij je langs. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is gorgeous. Love it. Thanks for joining us at Live and Love Crafts.
    Hugs Tracy
    x
    I also have candy on my blog if you want to hop over HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Aukje,

    wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt, top hoor! Je kleurkeuze is ook helemaal goed.
    Helemaal leuk en gezellig dat je meedoet aan onze wedstrijd op het Duymelot blog.

    Succes en we zien je bij de volgende challenge ook graag weer terug,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Aukje en leuk dat je mee doet met onze challenge op het Duymelot blog.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Aukje!
    Oh wow! This is such an adorable creation :) I love that vintage pic and all the lush papers and details :) Stunning!

    Thank you so much for joining us at LLC challenges this month, welcome back!
    Hugs, Louise

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin