woensdag 20 maart 2013

Lente schudkaart


Hey, ik ben er alweer! 
Ik was met 2 kaartjes tegelijk bezig en ze zijn allebei af. 
Ik heb een combinatie gemaakt : easelcard, schudkaart en het is een lentekaartje.
Het papier is van MD, heb ik een paar weken terug gewonnen bij HobbyNu. Met nog een mal, die ga ik in één van de volgende kaarten verwerken.
De vorm van de easelcard heb ik gemaakt met een mal van Nellie's.


De ovale stans heb ik gekocht bij Boekenvoordeel, hiervan heb ik een schudkaartje gemaakt met allemaal kleine bloemetjes erin.
In de hartjes van de bloemen heb ik wat rose en geel glitter gedaan.
Het ovaaltje dat overbleef heb ik weer gebruikt als bordje, aan de achterkant een standaardje gemaakt en een groene strik ervoor, dan blijft het goed staan!

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Addicted to stamps : easelcard
Cards & Scrap : schudkaart in voorjaarskleuren
Word Art Wednesday : with crafty secrets

22 opmerkingen:

  1. I love this romantic, elegant project. It's just amazing, and I thank you SO MUCH for sharing it in our challenge this week. SO nice to have you share with us.
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi nostalgisch schudkaartje! Prachtige stansen en een supermooi geheel. Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a totally romantic and very beautiful card. I really thought the flowers in the shaker were very effective.
    Thank you so much for posting your beautiful artwork with us. We hope to see you again next week.
    Psalm 91 Blessings,
    Carole Robb Bisson
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende, romantische kaart. En bloemetjes om te gebruiken bij de schudkaart is fantastisch.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten Aukje! De schudkaart is heel mooi en romantisch gemaakt, geweldig goed gedaan! Je paaskaart is weer heel anders maar ook al zo mooi gemaakt! Mijn complimenten voor je creaties

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart hoor, mooi hoe je alles hebt gecombineerd!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi bijzonder model kaart is het geworden. Is dit nu 1kaart? Wat hebt laten zien is toch 1 kaart?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Nelleke, deze rose/gele kaart is echt maar 1 kaart. Een easelcard, daar kan je aan alle kanten versieringen op doen. Daarom lijkt het alsof het er meerdere zijn ;-)

      Verwijderen
  8. Beautiful card, love the image and all the die cuts you used. Thanks for sharing with us this week at WAW.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 Prachtige kaarten Aukje, mooie zachte tinten, ziet er heel erg mooi uit...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een kunstwerkjes! Prachtig gemaakt!
    Leuk dat je meedoet bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Aukje,
    mooi dit resultaat!
    Prachtig geheel!
    Het vorige kaartje in de paasstijl vind ik ook erg mooi!
    gemakkelijk dat je kunt ruilen met malletjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Aukje, sorry maar ik was gisteren te moe om een berichtje te plaatsen, nu ben ik aan het inhalen, ik zie dat het nu ook al weer laat is, maar ik wil toch even zeggen dat ik het een schitterende kaart vind, als je hier geen prijs mee wint, nou dan weet ik het ook niet meer, wat is dit prachtig zeg.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige schudkaart heb je gemaakt in heerlijke voorjaarskleuren.

    Bedankt boor je deelname aan de uitdaging Card & Scrap Challengeblog

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuke schudkaart.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk om zo'n schudkaart te zien in zo'n romantische stijl en ook nog voorjaarskleuren erin verwerkt, helemaal leuk.

    Gezellig dat je meedoet met onze uitdaging.

    Groetjes Aletta
    Cards&Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful card!
    Thanks for joining us at Vintage Udfordring.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is gorgeous!
    Thanks for joining us at Vintage utfordring:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig nostalgische schud/easel/lente kaart. Kunstig gecombineerd en mooi afgewerkt.

    Fijn dat je meedoet op het
    Cards & Scrap Challengeblog!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful put together.. Great use of image and stamps.. :o) And so Beautiful Decorated! :o)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin