donderdag 28 maart 2013

Art Deco


Hallo allemaal, 

Voor ik mijn kaart plaats wil ik jullie bedanken voor alle reacties die ik heb gekregen op mijn vorige creaties. 
Met veel plezier heb ik ze allemaal gelezen.
Ook zag ik net dat ik in de Top 3 gekomen ben bij Cards and Scrap :-) met mijn lente schudkaart.

Weer een heel andere kaart. Nu in de Art Deco-stijl. 
Het plaatje is een digi en de stempels van H & CR hoekstempelset, had ik al.
Het papier is van BasicGrey en Papicolor.


Ik heb voor het randje een oud randponsje van Tomtas tevoorschijn gehaald. Voor de randen van het papier en de stempels heb ik Forest Moss van Ranger gebruikt.

Ook heb ik weer nieuwe volgsters gekregen. Fijn dat je mij gevonden hebt en ik zal ook bij jullie blogs gaan kijken :-) 

Ik vind het leuk dat je de moeite hebt genomen om bij mijn blog langs te komen.
Fijne dag allemaal en tot de volgende keer.


Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Allsorts Challenge Blog : Deco delight
Word Art Wednesday : anything goes

17 opmerkingen:

  1. Je kaart is beeldschoon Aukje
    , heel erg mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Aukje! Inderdaad heel wat anders, maar zo mooi gemaakt! Geweldig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige Art Deco kaart Aukje, echt wat anders maar mooi gemaakt...

    fijne dag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die gaaf Aukje, mijn dochter is hier ook helemaal gek van, Art Deco blijft prachtig, jij heb er een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Aukje.
    Model is ook zo leuk!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige uitstraling heeft deze kaart, Aukje!!
    Knap gedaan!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A perfect image and card for our theme this week Aukja.

    Thanks so much for sharing with us at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi aukje,
    wat een stijlvolle kaart, echt art/deco...
    ik vind het klosje ook erg mooi!
    De lupinekaart ook!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello in the Netherlands from all the way in Las Vegas, Nevada, USA. Your card is lovely, and I am SO glad that you've chosen to play along with us this week. Thanks for sharing, and please stop back by again real soon. I'm LOVING your art, and appreciate you sharing with us.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for joining us at Allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Aukje.
    leuk model

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige Art deco kaart. Helemaal geweldig, je kleuren zijn prachtig en het modelletje is ook erg mooi. Super gedaan hoor. En wat leuk dat je schudkaart in de top drie is beland, ik heb nog even gekeken maar hij is dan ook wel erg mooi, dus logisch dat je in de top 3 zit.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great art deco style card love the shape and colours too! Thanks for sharing with us at Allsorts this time, hugs Samantha : 0)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card with beautiful images. Thanks for joining us this week at WAW.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh la la, tres chic. Adorable haute couture card.
    Thank you for posting with us at Word Art Wednesday; we love seeing your wonderful work and we appreciate you taking time to join us.
    I pray abundant Easter Blessings for you and your loved ones.
    Carole Robb Bisson
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, Aukje. Niet alleen het prentje maar de gehele kaart straalt Art Deco uit. Schitterend, net als je vorige creatie. Wat een frulwerkje moet dat zijn geweest dat klosje maken. Maar het resultaat is wel prachtig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin