dinsdag 26 maart 2013

Voor de letterbak


Hoi allemaal, vandaag een kleine creatie, maar het was wel heel leuk om dit te maken.
De letterbak van Richelle was nog zo leeg. Ze had hem tijdens onze vakantie in Frankrijk op een Brocante markt gekocht. Maar nu kan ze geen leuke spulletjes vinden, daarom heb ik een klosje voor haar gemaakt.


Het papier is van Vintage paperbloc en voor de boven- en onderkant heb ik stempeltjes gebruikt van Eline's huis van Marianne Design.
Een schaartje opgezocht uit mijn voorraadje en de pareltjes eromheen gelijmd.


De bloemetjes heb ik gemaakt met een ponsje van Floral Punch en in het midden zie je een pareltje met hieronder een kapje voor kralen. Die heb ik eerst wat platter gemaakt ;-)

Groetjes
Aukje

Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenge:
Crafting for all seasons : anything but a card



7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gemaakt. Staat ook prachtig in je letterbak
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Aukje , wat heb je het klosje prachtig opgepimpt, dat is een héle verrijking voor de letterbak van Richelle, ik vind het prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat vind ik nu ook wel een beetje...heel veel letterbakken zie je overal maar geen kleine prulletjes om er in te zetten...vreemd hoor! Maar dan komt de creativiteit boven bij jou en dan zelf aan de freubel! Wat heb je dit superleuk bedacht en gemaakt! Prachtig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zéker heel leuk om te maken en wat ziet het er schattiggggggg uit! Hier ben ik dól op!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, dat is heel mooi gedaan !!

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk opgepimpt klosje, Aukje...dat zal zeker goed tot zijn recht komen in een letterbak!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fabulous project, I love it. Thanks for joining us at CFAS this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin