woensdag 6 maart 2013

For the boys




Hallo blogvriendinnen, we zijn voor de verjaardag van mijn dochter naar Groningen geweest, maar ook voor de verjaardag van haar vriend. Hij was op dezelfde dag jarig!
Ook voor hem heb ik een kaart gemaakt. Hij houdt van lezen, daarom is het een boekenlegger geworden. Met de stansen van Nellie's heb ik de labels gemaakt.


De stempels zijn van Viva: "At the seaside" en van Prima Marketing. De randjes heb ik bewerkt met Chipped Sapphire Distress Ink.



Met een mooi donkerblauw lint heb ik labels aan elkaar verbonden.
Groetjes
Aukje

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challenge:
The Ribbon Girl Blog : add ribbon or twine
Dutch Dare Card Challenge : for the boys
Een hoop inspiratie : verjaardagskaart

5 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart Aukje, met mooie stempels....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempels heb je gebruikt en dat blauw witte doet het ook erg goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Aukje! Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt, mooie mallen met schitterende stempels en dan de kleurencombinatie, wit en blauw, heel mooi!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze creatie voor de vriend van je dochter is ook al zo mooi, prachtig gemaakt.
    Nog van harte gefeliciteerd met hun verjaardag hè.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi
    wat een leuk idee zo daar heeft die ook nog wat aan .
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin