zondag 31 maart 2013

Friends


Hoi allemaal, 

Voor het weekend kocht ik de Hobbyjournaal-krant, want daar staat een artikel van mij in als "Lid van de maand"!!! Op de allerlaatste bladzijde. Ik vind het zo leuk dat ze deze maand mij gekozen hebben :-)

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt. Het plaatje en groen/blauwe papier is van Graphic45.


Onder het plaatje heb ik een fluweellint geplakt. Links en rechts zie je gedeelten van de stans van Memorybox.


De bloemen heb ik gemaakt met een pons van Make Me en de puntjes geknipt met een figuurschaar van Comar Creative. Zo is het weer een helemaal nieuw soort bloemen ;-) 
In de harten heb ik met goudkleurige rocailles gelijmd.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat het mij weten!
Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Word Art Wednesday : anything goes



13 opmerkingen:

  1. Oh wat een lief en schattig kaartje, Aukje. En dat ook nog in vrolijke kleurtjes. Schitterend.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Aukje en heel erg mooi bewerkt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh...Beatrix Potter and the Tale of Peter Rabbit has been a favorite of mine since I was a little girl. This image is right off the cover of that sweet story, and I just LOVE IT! Thank you so much for sharing this darling card in our challenge this week. you really blessed me today with your art! May God bless you for sharing!
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een prachtige kaart Aukje, mooi met dat fluweelband en de kleurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, mijn gedachte van de bloemen was wat een leuke bloemen! Dus opdracht geslaagd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke kaart en geweldig om in het HJ-krantje te staan hè......je bent nu een beroemde HJ-er. Geniet er maar lekker van.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute card! Love the layout and papers you have used. Thanks so much for sharing with us at Wags n' Whiskers. Hope you have a fabulous day!

    - Jenn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er helemaal te gek uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Aukje! Weer heel mooi alles op elkaar afgestemd en zo prachtig gemaakt! Ik las je verhaal in de HJ...jij bent op het blog al een hele bezige bij maar gos Aukje wat ben je creatief! Knap hoor om dat allemaal te doen!! Super verdiend om dan zo eens in de HJ te verschijnen.

    Groetjes en nog een fijne paasmaandag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous card, a great design and colours, your image is delightful and stunning details.

    Thanks so much for joining Everybody Art Challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Aukje,
    ik heb de nieuwe hobbyjournaal nog niet, maar deze week zal ik em gaan halen,
    ben benieuwd, leuk voor je!
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt met die familie rabbit!
    Mooie bloempjes !!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin