maandag 25 maart 2013

Giftcard



Hoi allemaal, ik ben dit weekend lekker bezig geweest met mijn kaartjes. De zon scheen naar binnen, maar die wind...brr, zo koud!!
Deze stempels zijn van Papermania van de Portobello Road Collection. 
Ik heb eerst een envelopje gemaakt en de maat van het cadeaukaartje hierop aangepast.

Het roosjespapier is van StudioLight. Rond het stempeltje heb ik een stukje pareltjesketting gelijmd.

Binnenin de kaart nog wat roosjespapier en een Post Card. Hier over heen nog wat tekst stempels en andere van Papiermania. 

Groetjes
 Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Crazy for CAS : each day is a gift

4 opmerkingen:

  1. Dat heb je prachtige gemaakt Aukje, leuk om zo'n giftcard te krijgen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan, zo zien we ze niet vaak voorbij komen. Leuk dat je meespeelt met Crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je dit prachtig gemaakt Aukje, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blob.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan!! Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin