maandag 11 maart 2013

Lente


Hallo blogvriendinnen en kijkers op mijn blog,

Ik begin even met mijn nieuwe volgers welkom te heten. Ik hoop dat we van elkaars creaties en berichtjes zullen genieten!

Ik heb een lente kaartje gemaakt met zachte pastelkleuren en veel bloemen :-)
Het stempel van In2Stamps heb ik een keer gewonnen met een challenge bij Dutch Dare Card Challenge. 
Ik heb hem ingekleurd met aquarel en hierop ook nog een beetje zilver Scribbles.
Het papier komt uit een vintage paperbloc.
De blauwe stans is van Nellie's multi frame.


De roosjes heb ik eerst met witte acrylverf bewerkt en hierop weer een beetje zilver Scribbles.


2 van de bloemen, met rhinestones, heb ik een keer gekocht bij de Wibra, net als het vlindertje rechtsboven aan de kaart. De kleine vlinder linksonder is van MD.


Binnen in de kaart heb ik een gekalligrafeerde tekst geplakt. 

Groetjes
Aukje

Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de volgende challenges:
Vintage Udfordring : decorate with flowers
Card and Scrap : pastelkleuren
Just a note : lentekaart
Everybody Art Challenge : Schmetterling
Crafting for all seasons : spring into spring
Een hoop inspiratie : bloemenkaart
De Creatieve Zebra : alles mag
Addicted to stamps : Frühling (viele blumen)
Words Art Wednesday : anything goes

23 opmerkingen:

  1. Een prachtig lentekaartje Aukje, frisse kleurtjes, daar wordt je vrolijk van....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk voorjaars kleuren en mooi gemaakt. Dat kunnen we wel gebruiken nu de ijspegels nog aan het dak hangen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en prachtig bewerkt. en je hebt prachtige kleurtinten gebruikt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card is just gorgeous! I love all the sweet flowers you've used, and I'm SO very thankful that you've stopped by to share your beautiful art with us in our challenge this week. I hope you're having a blessed week and that you will be back by real soon to share with us again.
    Blessings to you,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de kaart mooi aangekleed Aukje, het past perfect

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super sweet card, gorgeous flowers and lovely image. Thanks for joining us this week at WAW.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely card love all the flowers too! Thanks for sharing with us this time at Allsorts, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit, mooi gedaan!
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is so pretty Aukja and full of Springtime and just perfect for our theme this week.

    Thanks so much for sharing your lovely work with us at Allsorts this week.

    B x

    I have a celebration with lots of prizes and it would be wonderful if you have time to create something to join in, you can check it out here

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie lentekaartje Aukje, frisse kleurtjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gedaan Aukje, een geweldige bloemenpracht aan de buitenkant en een hele mooie tekst aan de binnenkant!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great use of flowers on this beautiful card!
    Thanks for joining us at Vintage Udfordring.
    Nina x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi
    Wat een prachtige kaart met een hele mooie bloemen toef ,zelfs de binnenkant ziet er erg mooi uit .
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so pretty, love the soft colours and beautiful image. Thank you so much for joining us at Allsorts this week for our Springtime challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Aukje,
    wat kun jij mooi inkleuren met aquarel!
    Mooi kaartje!
    Mooie tekst gekalligrafeerd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Aukje wat een schattige lentekaart heb je gemaakt. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card.
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk gedaan aukje!
    Ik ben ook nieuwsgierig nssr je kalligrafie maar ik kom er niet op, op je tabblad ,helaas ,ik kan je er niet bij helpen, ik ben geen held op de pc !
    Gr alix

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel vrolijk lente kaartje! Toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW.. Beautiful Coloring of her dress. Strong Beautiful Colors. FAB frame and Lovely Decorated! :o)
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a lovely project and wonderfull colors. Thank you for joining us at Crafting for all Seasons! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very nice creation. Thanks for joining Vintage udfordring.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin