maandag 14 mei 2012

Tulips

Dit weekeind heb ik nog wat kaarten gemaakt. We hadden het zaterdag erg druk omdat mijn dochter haar verjaardag vierde. En dan was het gisteren ook nog moederdag! Van het paarse linnenpapier, waar de kaart ook van is, heb ik een envelopje en labeltje gemaakt.

Het achtergrondpapier met tulpjes heb ik bij het Kuidvat gekocht. De hoek met bloemen heb ik met verschillende ponsen en mallen gemaakt. In de hartjes van de bloemen heb ik paarse glitter gestrooid.
Op de achterkant van het labeltje staat een stempel van MD. De randen van het papier heb ik geƫmbossed met Special White Puff van WOW! Ze voelen echt een beetje "puffig" aan ;p

Groetjes
Aukje

1 opmerking:

  1. Dit is ook een schatje zeg vrolijke kleuren daar hou ik van groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin