maandag 7 mei 2012

Bloemenmeisje

Hoi, na een weekje rust heb ik weer eens een kaartje gemaakt. Op een gebroken witte linnenkaart heb ik donkerbruin papier gedaan. Hierop vintage bloemenpapier, een strook donkerbruin en oudrose rand. Daarna weer donkerbruin en rose uitgestanst met een mal van MD. Het bloemenmeisje heb ik met aquarel bewerkt.

De roosjes en rozenknopjes zijn gemaakt met een ponsje van Flower Punch.

Op het labeltje heb ik gestempeld met MD. De meeste randjes en de hartjes van de rozen zijn bewerkt met bruine Scribbles.

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Ruby's Rainbow (Brown & pink)
Crafting for all Seasons (Handmade flowers)
Southern girls challenge (Get your girly on)
StampARTic (handmade flowers) 
Pixie dust studio  (Flowers)

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren Aukje, leuke details alom! Heerlijke kaart.

    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stijlvol kaartje in prachtige kleuren!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card that's a fab image
    Thanks for joining in at Ruby's rainbows challenge this time
    Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Aukje mooie kleuren daar hou ik van. Hoe is het nu met je is de pijn nu iets minder na die spuit? groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart!
    Leuk dat je mee hebt gedaan met EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Aukje, ik vind het ook een mooie kleurencombinatie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een erg mooi en elegant kaartje, Aukje. Wat heb jij leuke details en super kleuren gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met EKEF.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous.
    Thanks for joining us at SGC
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card and great atmosphare in it :)Thanks for joining the StampARTic challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin