woensdag 16 mei 2012

Amsterdam

Hoi, in één van onze kasten lagen 2 dozen met kinderstempels van Crayola. Het waren rolstempels, maar van ouderdom liet de lijm los en daarom heb ik ze los geknipt. Nu heb een heleboel langwerpige stempels erbij. Sommigen zijn echt voor kleine kinderen, maar misschien kan ik er nog een keer iets mee ;p
Deze huisjes vind ik wel leuk. Ik heb ze ingekleurd met pastel- en aquarelpotloden, hiermee heb ik ook de lucht gemaakt. De bomen op de achtergrond zijn met allerlei verschillende delen van clear-stempels gemaakt. Ook heb ik de stampers van papavers gebruikt om te stempelen. De Westerkerk heb ik op internet gevonden, ingekleurd en er achter gelijmd.

Gezellig dat je even komt kijken.
Ik vind het leuk als je een bericht achterlaat
en kom gerust nog eens langs.
Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Fashionable stamping  (cities of the world)

5 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een mooie vondst Aukje! De huisjes zijn erg leuk...en de tekst erbij, helemaal super!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super kaart.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card with a wonderful colored image. Thanks for joining us on FSC this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je goed opgelost zo Aukje een super idee groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card! Thanks for joining us at FSC this week! Best wishes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin