dinsdag 10 april 2012

Taart!!!

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn "poederdoosje". Nu heel iets anders, deze keer heb ik een schuifkaart gevouwen. Het bakkertje heb ik een aantal keren afgedrukt en ingekleurd. Daarna heb ik ze uitgeknipt en in 3d geplakt.
De randjes aan de zijkanten zijn met de mallen van Nellie's gemaakt. Net als de achtergrond waar het bakkertje op gelijmd is. De andere versieringen zijn gemaakt met MD. Onderaan zie je het stempeltje dat je krijgt bij Hobbyzine.
Ik ben benieuwd wat julllie ervan vinden.
Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

6 opmerkingen:

  1. hoi Aukje,
    leuk dat je weer de moeite hebt genomen een kaart te maken voor mijn mini-challenge Liefde is...:0)
    Je creatie is wel heel apart en wat een werk dat 3D! heel mooi gemaakt en prachtig ingekleurd!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aukje wat heb jij er een mooi geheel van gemaakt zeg en de kleuren helemaal geweldig mooie creatie hoor!! groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleuren bij elkaar Aukje...mooi geheel.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a darling card! Love the fold! Thanks for playing with us in the Dutch Dare Card Challenge this week!
    Hugs,
    Leslie DT
    http://leslieturner58.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous easel card!! Very creative idea! Thank you for joining DDCC this week! xx Lilia DT

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin