vrijdag 13 april 2012

Handbag

Hallo allemaal, dit is een tasje waar ik al een bestemming voor heb! Ik heb hem gemaakt met FabScraps papier. Zo mooi dat je beide kanten kunt gebruiken, dan kleurt alles mooi bij elkaar. De bloemen en swirl zijn van MD en de sluiting van Avec.

Binnenin zie je 2 cadeautjes: het ene is een stapeltje notitieblaadjes die ik zelf gestempeld heb op mooi oudrose Papicolor papier. Het andere is een mapje met geld met hier omheen oudrose organzalint.

Ik hoop dat de jarige dit ook leuk zal vinden!!!

Groetjes
Aukje

Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenge:
Scrap Cards Challengeblog (zakje of tasje pimpen)

1 opmerking:

  1. Prachtig gemaakt Aukje! Bedankt voor het meedoen met de Scrap-Cards Challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin