woensdag 14 maart 2012

Flowers

Vandaag een kaartje met het FabScraps papier "organic herbs". Er zitten veel kleuren in zoals lila, blauw, paars en rose. De voor- en achterkant zijn bedrukt, dus je kunt er veel verschillende variaties mee maken.
 
 De kaart is zachtrose net als de strook achter het plaatje. Deze heb ik geponsd met de mallen van Nellie's.
De bloemen heb ik zelf gemaakt met een mal van Nellie's. Eerst heb ik 5 bloemen geponsd en deze nat gemaakt met water en in elkaar geknepen, zodat je propjes hebt. Toen ze droog waren heb ik ze op elkaar gelegd en met een splitpennetje vastgemaakt en er een beetje goud-Scribbles opgedaan. Daarna heb ik er een strikje van een gouden kantje onder geplakt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Stamptacular Sunday Challenge (#154 Sketch Challenge)
Allsorts Challenge (Say it with flowers)

9 opmerkingen:

  1. hoi Aukje,
    bedankt voor je leuke reactie:0)
    een prachtige kaart heb je gemaakt! wat een gaaf papier en heel mooi die zelf gemaakte bloemen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart Aukje en ik ben gek op de kleuren heel mooi groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje heb je gemaakt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fab card, great flowers bouquet and combo
    great take on the sketch
    thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Aukje, zoals je met de kleuren hebt gewerkt...heerlijke collage in zijn geheel!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a lovely card - the colors are so pretty and the layering is gorgeous. Thanks for sharing this beautiful card with us at the Stamptacular Sunday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh i adore this vintage and rustic sytle

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog
    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Craft Us Crazy ,Bearly Mine Designs and DT Coordinator Kenny K

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty. Love the vintage feel of your card.

    Thank you for playing along in our Pink and Girly challenge over at The Crafty Purple Frog Challenge Blog!

    Hugs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautful vintage creation. Thanks for playing at Crafty Purple Frog. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin