zondag 4 maart 2012

At the Seaside

Als je naar het strand gaat, is er altijd wel iets te zien! Ik heb allemaal vintage plaatjes gevonden en deze gebruikt om een mannenkaart te maken. Het blauwe papier is van Papicolor en het andere papier van Vintagepaperblok. De tekststempels zijn van DoeMaarCreatief en andere clearstamps.

 Ik heb de foto's in volgorde gezet, van dichte kaart tot hij helemaal open is. 


Op de laatste foto's kun je de badpakken goed zien. Ik heb er een "antiek" muntje aangehangen, want de kaart is voor een neefje die veel met de metaaldetector er op uit trekt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:

3 opmerkingen:

  1. Hallo Aukje wat een hoop werk is dit geweest maar hij is heel apart goed gedaan groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous! love all the details, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week, hugs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card! Thanks for joining us at stamptacular sunday and I wish you luck on the challenge. Hope we see you soon again at stamptacular.

    Hugs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin