dinsdag 12 juni 2012

Special for you

Hoi, deze keer een heel ander kaartje. Marianne heeft een mooie sketch op haar blog, dit heb ik gecombineerd met andere challenges. Je ziet de verschillende lagen van "ice cream colour" papier van Vintage paperbloc. Het rose achtergrondpapier heb bestempeld met swirls. Mrs. Pig heb ik ingekleurd met aquarel en de randjes heb ik ook een kleurtje gegeven.

De bloemetjes zijn weer gemaakt met Floral Punch en in de hartjes heb ik bolletjes gelijmd met glitterlijm (is niet zo goed te zien op foto's).

Bij deze foto kun je een beetje zien hoeveel laagjes papier ik gebruikt heb ;-)

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Pixie dust studio  (Tree or more patterned papers)
All sorts challenge (ice cream colours)

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtkaartje geworden, mooie kleuren en een geweldig varkentje in het midden.
    Ik wil je alleen nog vragen of je mijn foto van de candy in je sidebar wil zetten op je blog met link naar mijn blog.
    Dank je wel voor het meedoen aan mijn candy.
    Fijne dag en liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Erg schattige kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Aukje, prachtige kleurtjes en een lief stempeltje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart en wat een leuke stempel

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, wat een leuke kaart gemaakt. mooi van kleur en creatief met tekst....leuk idee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die mooi Aukje en de bolletjes in de bloemen zijn wel goed te zien hoor ik vind je kaart prachtig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat grappige varkentje in een mooie omgeving gezet Aukje!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig die mrs Pig. Inderdaad wat veel lagen papier. Ik heb de sketch er ook nog staan.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card! Thank you for playing along with the Pixie's at Pixie Dust Studio!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met deze grappige stempel.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin