vrijdag 8 juni 2012

Hoera, een baby!

Hoi allemaal, dank je wel voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten! Ik lees ze altijd met plezier :-). 
 Dit felicitatiekaartje heb ik gemaakt van wit linnenkarton, hierop donkerblauw en dan ruitjes papier van een Art Talend blok. De babykleding aan het waslijntje is een digi. Deze heb ik met aquarel in gekleurd en gelijmd op donkerblauw en wit papier.

Ik heb 2 hoeken gestansd met een mal van Avec en de bloemen zijn allemaal gemaakt met ponsjes van  Floral Punch. Om de randjes heen heb ik groene en blauwe glitter Scribbles gedaan.

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:

2 opmerkingen:

  1. Ach wat een schatje is dit, de bloemetjes zijn ook leuk gemaakt en over het lijntje met was maar niet te spreken ik vind je kaart super Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een allerliefst babykaartje Aukje...leuk met al die details en mooi passende kleuren!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin