dinsdag 24 april 2012

Le Romantique

Na 2 dagen hebben we eindelijk weer internet! Daardoor heb ik niet op al jullie creaties kunnen reageren, sorry!!! Zo merk je pas hoeveel je anders online bent ;p Maar nu had ik mooi de tijd om te scrappen. Deze keer de romantische easelkaart voor Vera, ze zal hem nu wel met de post gekregen hebben. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met mijn nieuwe mallen van Nellie's. Het plaatje is van Grafic45 Le Romantique.



Voor de bloemetjes heb ik allerlei ponsen gebruikt en de rozentakjes stempel is van Viva. In de hartjes van de bloemetjes heb ik een beetje goud-Scribbles gedaan. Het donkerrode papier is heel mooi handgeschept en heel stevig.

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Duymelot (easelcard)
Stamptacular Sunday Challenge (Loaded with layers)

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een prachtige kaart Aukje fijn dat het internet het weer doet groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Aukje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the colors that you used on this pretty card with that lovely image. Very nice design. Thanks for joining us this week at the Stamptacular Sunday Challenge, hugs, Frances.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aukje,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt, en leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot. Veel succes.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is truly amazing. Love the shapes and the loads of intricate details you've used on this. Thanks for playing at Stamptacular Sunday Challenge and good luck. Hope to see you back sunday for a new challenge. Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card love the shapes and all you have put on this card, thank you for joining our challenge at SSC this week

    Hugs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin