dinsdag 6 maart 2012

Seamstress




Ik was deze week met verschillende kaarten tegelijk bezig. Een beetje druk!! Het stempel van deze kaart is van Home Impressions, heb ik een keer gewonnen bij KiCoStamps met een bloemenkaart. Omdat het een naaister is heb ik er drukknoopjes, speltje, knopspelden en een meetlint bij gedaan. De vierkante knoopjes zijn gemaakt met een mal van Nellie's.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes
Aukje 

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Pixie Dust Studio ( Buttons)

2 opmerkingen:

  1. Zo dit is ook al zo'n mooie iedereen is lekker bezig vandaag geloof ik,het is een prachtig geheel Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vintage kaart Aukje, zoveel leuke details!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin