maandag 26 maart 2012

Blauwe rozen

Nog een kaartje!! Dit stempel is van Petaluma. Jaren geleden heb ik deze samen met mijn moeder gekocht om uitnodigingen te maken voor hun 40 jarig huwelijksfeest. Ze waren in 2009 50 jaar getrouwd en kort daarna is mijn vader overleden. Ik mag nu met deze roosjes een mooie kaart maken en hierdoor zit er voor mij een herinnering aan.
Het papier is van Art Talent. Met de stans van Nellie's heb ik de kantjes en randen gemaakt. Bij de bloemen zie je nog net de swirl van MD.

Nog wat blauwe strasssteentjes erbij gedaan.

groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Addicted to stamps (Chall. # 26)
Crafty purple frog challenges (Anything goes #37)

9 opmerkingen:

  1. En dit is ook een plaatje schitterend gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart, prachtig ingekleurd.
    heel mooi geheel.
    bijzonder ook dat je aan die roos stempel zo'n mooie herinnering hebt......
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card ! Thank you for playing along with us at The Crafty Purple Frog.Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi opgebouwd Aukje in prachtige kleuren ook!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Aukje, What a Beautiful card! Thank you for playing along at ATS recipe challenge. Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aukje .

    Even proberen of dit berichtje overkomt.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groet tante Hilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card. So lovely design. I like the colors and that image is super cute. Also love the CAS style design like Plastic cards, which make the card POP. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cards so lovely Designs Thanks for sharing..
    Plastic card

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin