zondag 5 februari 2012

Sensations


Hoi, dit model van kaartje vind ik leuk om te maken! Het papier is van Papicolor en het grote bloemenstempel van Stamping Sensations. Het tekststempeltje is van Marianne Design. De grote libelle heb ik gemaakt met een EK successpons en de kleine libelles en vlindertjes zijn gestempeld.

Ik vind het leuk als een berichtje achterlaat
en kom gerust nog eens lang.
Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Elke kaart een feestje # 100 (Maak een kaart voor iemand om wie je geeft )

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Aukje!
    En een geweldig leuk model is dit zeg.

    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    Zou je zo lief willen zijn om je woordverificatie uit te zetten?
    Scheelt nl ontzettend veel typewerk voor diegene die een reactie achterlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het leuk om met deze uitdaging mee te doen.Ik heb de woordverificatie uitgezet en hoop dat het nu beter werkt.
      groetjes Aukje

      Verwijderen
  3. Ja dit is zeker een heel apart model! Leuke kaart hoor!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin