woensdag 22 februari 2012

Flowers

De hortensia-stempel van Janneke Brinkman, heb ik in 3d geknipt en gekleurd met aquarelpotloden. Alle randjes zijn gemaakt met snijmallen van Marianne Design en het labeltje met een mal van Nellie's.

Onder de bloem heb ik met organza-lint een bedeltje gehangen met een paars glinstersteentje erin. 

Het achtergrond papier is van de Action, de randjes heb ik met zilver Scribbles geaccentueerd.

Ik vind het leuk als een berichtje achterlaat
en kom gerust nog eens lang.
Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Pixie Dust Studio Challenge ( zie sketch challenge #114)
Ge-We hobbychallenge ( maak een kaart met bloemen)
Stamptacular Sunday challenge (chall. #152 ´charm me´)

3 opmerkingen:

  1. wauw...wat mooi.
    die bloem is geweldig gedaan en ook op deze manier in 3D.
    prachtig!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prima uit en de kleuren zijn ook erg mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really gorgeous love the combo and beautiful image
    thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
    hugs
    céline dt member

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin