maandag 25 februari 2013

Knijperdoosje


Hoi...daar ben ik weer! We hebben het de afgelopen dagen "druk" gehad. Er was een hondenwedstrijd in Utrecht waar Dirk aan meedeed. Mijn dochter en haar vriend waren te logeren en we hadden een etentje. Allemaal leuke dingen natuurlijk! Daardoor heb ik misschien niet op al jullie creaties gereageerd, sorry!!

Dit doosje heb ik een paar weken geleden voor mijn tante gemaakt. Het patroon van het doosje zie je op de bladzijde "patronen".
Het hele doosje heb ik bekleed met papier van Jen Compen, die je altijd op allerlei beurzen tegenkomt.


De bloem heb ik geponsd met een snijmal van LeCrea en daarna alle randjes met Scribbles bewerkt.


In het doosje zitten allemaal houten knijpers die ik met kleine stempeltjes en Wallnut Stain van Ranger heb versierd. Zo denkt ze nog eens aan mij als ze de was ophangt hahaha  :-)


Op de bodem ook nog een stempeltje :-)

Groetjes
Aukje

Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenges:
Just a note : maak een doosje
AnMaCreatief : alles behalve een kaart
Simply Create Too : chall. #31

16 opmerkingen:

  1. Wauw Aukje , wat een schitterend doosje heb je gemaakt, de bloem is er prachtig bij, om over de kleuren maar te zwijgen. Ach meisje je kan gewoon niet altijd reageren, dan wordt het nachtwerk als je niet oppast.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die knijperdoos mooi gemaakt en zelfs de knijpers heb je mooi gemaakt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht Aukje, de knijpers bestempelen! En je doosje is helemaal schitterend geworden. Erg leuk om als cadeautje te geven!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi doosje heb je gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje en papier heb je gebruikt! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig doosje hoor en grappig die knijpertjes zo. Leuk kadootje en heel origineel.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend doosje, Aukje en mooi papier. Zo word zelfs de was ophangen een plezier.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Aukje,
    wat een lief gebaar en goed idee,
    leuk die bestempelde knijpers!
    Mooi doosje!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi doosje is dit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een zeer origineel idee en mooi gemaakt,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aukje,

    Wat een leuk idee en heel chique zo je doosje.
    Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog.
    Je hebt alleen het prijsje van de vorige challenge in je sidebar staan ;-)

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enig idee en erg mooi uitgevoerd Aukje...mooi kado voor tante!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig kado! Wat een mooi idee. Prachtige knijpertjes in een heel mooi doosje!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a wonderful box you have created!

    Thank you so much for sharing your creativity with us this fortnight at Simply Create Too.
    Best of luck and we'd love to have you visit again!

    Mian
    Simply Create Too Design Team Member
    http://mianspysselhorna.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!!!!
    Ja, die hebben altijd prachtig papier. Ben er op de laatste beurs niet aan toegekomen (lees: geld was op, hahaha).

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin