vrijdag 4 januari 2013

Feest met ballonnen

 
 
Hallo allemaal, nog een kaartje!
Dirk, mijn man, kwam vorige week met een leuk cadeaut voor mij thuis : deze doos vol stempels. Die had hij voor € 2,50 bij de Kringloopwinkel gekocht. Daar maakte hij mij heel blij mee, want nu kan ik weer een hele tijd vooruit! Het zijn eigenlijk allemaal stempels voor Veilig Verkeer lessen, maar hier kun je natuurlijk veel meer van maken. 


De stempels waren nog nooit gebruikt.
Eerst heb ik rood papier gesneden, daarna het licht groene en daar de hoekstempels op gezet. Ik weet niet meer van merk deze zijn. De strook in het midden met cadeautjes en ballonnen is van een papierblok van Sudio Light.
 
 
 
Het taartkleedje heb ik doormidden geknipt, omdat er anders niets van te zien was. De stempelafdruk heb ik met aquarel ingekleurd.
 
Groetjes
Aukje
 
Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Stamptacular Sunday Chall. : doilies galore
HHHA : mannen/jongenskaart
EKEF : sketch + ballonnen

11 opmerkingen:

  1. Aukje wat leuk die kaart over het verkeer. Ik vind het prachtig gedaan
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Aukje wat een lieve man heb jij , hij denkt wel mee met je hobby, wat gaaf is dat.
    Je hebt er wel een prachtige kaart mee gemaakt, ik ben benieuwd naar je volgende creatie met deze prachtige stempels.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je man dat voor je heeft mee genomen, Aukje! En wat een vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet bij deze uitdaging van EKEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je deelname aan EKEF.
    Je laat een vrolijke kaart meedoen.
    Leuk hoor zo'n cadeautje!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'N man die meedenkt en dan met een leuke verrassing thuiskomt. {ze beginnen bij mij thuis ook, zo leuk!}
    Je hebt er ook een mooie vrolijke kaart van gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf van je man, heerlijk dat ie zo aan z'n vrouw denkt, haha, een voorbeeld voor velen. Leuk gedaan zo met die stempel, een gaaf kaartje is het geworden.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij hobbyhome maar.....mis ik een logo op je blog??????
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi hoor bedankt voor je deelname aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Aukje,

    Bedankt voor je berichtje. Erg leuk!
    Wat een mooie blog heb je! En wat een prachtige creaties!!!
    Je hebt er een volger bij hoor!

    Ik zal even kijken naar de instellingen. Heb je gelijk aan, ik vind het zelf ook erg lastig, als ik dat ergens moet invoeren.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op de site van EKEF sprong jouw kaart er echt uit. Ik kwam eens even een kijkje nemen welke dame deze kaart gemaakt heeft en was op een kwartiertje niet klaar op je blog. Je bent een vrouw van vele talenten, je kaartjes zijn super en je pastels zijn formidabel. Om maar te zwijgen over de kalligrafie welk een studie op zich is. Bewondering. Ik ben volger geworden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superlief dat je man aan jou én aan je hobby denkt! Ik heb ook zo'n man, heerlijk hè?
    Een leuke kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin