vrijdag 14 december 2012

Kerstkaart nr. ...

Hallo allemaal, ik raak zo langzamerhand de tel kwijt! Van sommige kaarten heb ik er meer van gemaakt, maar van deze maar één.
Zoals jullie misschien wel gezien hebben heb ik een eerste prijs gewonnen met een pyramide kerstkaartje bij Vintage Udfordring Challenge. Wow, dit vind ik super!!!! Bij Elke Kaart een Feestje sta ik in de top 3 met een kerstkaart, een hele eer ;-) Ik heb de badges links boven gezet.
Nu deze kaart. Die heb ik gemaakt met donkerrood linnenpapier, het rose/rode papier met sneeuwkristallen van de Action en een strook papier van BasicGrey.

De bloemen zijn gemaakt met de Ponsettia van Nellie Snellen. Overal met Scribbles een randje gemaakt en achter het plaatje langs nog een lintje.
 
Allemaal een heel fijn weekend en tot de volgende keer!
Aukje
 
Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Dutch Card Lovers : ticket op de kaart
GeWe : bingo
Scrapcardchallenge : kerstkaart

7 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi in de warme rode kleur. Super gedaan. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi en romantisch
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige warme kaart Aukje , de kleuren zijn romantisch, daar hou ik van, het is weer een schitterende kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een mooie kaart.
    De kleur vind ik onwijs mooi en de afbeelding is super!

    Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart. Zo'n leuk plaatje heb je gebruikt.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Ook wensen wij je hele fijne feestdagen toe en een geweldig goed en creatief Nieuwjaar!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gedaan Aukje!
    Prachtige uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi geworden Aukje, mijn complimenten hor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij ge-we.

    Gr.Thea
    DT challengeblog ge-we

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin