maandag 27 februari 2012

Sunshine

De winter is bijna voorbij en de zon geeft alweer wat meer warmte, dan gaan de tulpen weer bloeien!
Het papier is zachtgeel linnenpapier en in het blauwe achtergrondpapier zit ook geel. De tulpen zijn clearstamps van Hobby & Craftingfun en zijn gekleurd met aquarelverf. De hoeken heb ik versierd met ponsen van Nellie's en aan de linker- en rechterkant zie de fijne lijntjes van een pons van Memory Box.
De vlinders en de tekst zijn gemaakt met clearstamps van Viva. De vlinders heb ik uitgeknipt en bestrooid met glittertjes.
Ik vind het leuk als een berichtje achterlaat
en kom gerust nog eens lang.
Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Simply Create Too ( "Add sunshine to your day")
Nederlandse Kaarten Uitdagingen (sketch 13e uitdaging)

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke voorjaarskaart Aukje!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Bedankt voor het plaatsen van je kaart bij de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet card...your tulips and sparkly butterly fit right in with a sunshiny day.
    Thanks for playing with us at Simply Create Too.
    Erica (SCT DT member).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Aukje ik heb lekker gesnuffeld op je blog en je creaties zijn zo geweldig leuk ik ben gelijk je volger geworden,en als je wilt kom eens een kijkje nemen op mijn blog.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte oer Hollandse kaart! Erg leuk hoor! Gezellig dat je meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aukje: Your card is so delightful-love your colors. Thanks for entering in Challenge #7 - "Add Sunsine to Your Day" at Simply Create Too. Join our next challenge too?

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitialDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig voorjaars kaartje.
    En mooie details.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin