zaterdag 24 december 2016

Kerstman


Ik wil mijn excuses aanbieden dat ik niet bij al jullie creaties een reactie plaats, ik kom er echt niet aan toe. Ik ben natuurlijk zelf ook met mijn kerstkaarten bezig, maar heb de afgelopen weken verschillende kalligrafie opdrachten gekregen. Dus druk,druk druk..
Dit kaartje heb ik gemaakt door het papier te gebruiken waar ik al iets uitgestanst had.
De ijskristallen en de hoekjes van MD.
Daarbij op de randen goud Scribbles en een kantje en pareltjes.

Fijne Feestdagen en een creatief 2017
 Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en mooie stansen gebruikt.
    Fijne kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty Love the color TFS Unicorn Ch HAPPY NEW YEAR ,,,,,,,,,,,,Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your old time Santa! Your embellishments on your card are lovely! Thanks for playing along with us at Unicorn Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aukje....de beste wensen voor 2017 om mee te beginnen en dan kom ik natuurlijk even je kaart nog bewonderen. Ik ben nog niet heel erg toe gekomen aan het reageren maar in het rijtje van de Inky Chicks zag ik deze mooie kaart van jou en ik dacht ik moet nu echt even langs. Heel mooi gedaan en misschien lekker om nu wat anders te kunnen doen...of ga je gewoon door met de kerstkaarten? Ik moet echt even pauze hebben hihihi. Fijn dat je hebt mee gedaan aan onze challenge en een hele fijne dag.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin