dinsdag 25 maart 2014

Fabulous Fifties


Heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart, de pop-up box kaart, wat is dat iedere keer weer leuk om te lezen.
Nu een 'springkaart' met stempels van Marianne Design "Fabulous Fifties" en Crafty Induviduals,
Met de ronde stans van JoyCrafts als achtergrond. Hierop kun je nog net zien dat ik er glitter embossingpoeder op gedaan heb.
De twee dames heb ik ingekleurd met Seedles preserves van Ranger.
Patroonpapier, kaartje en meetlint in de linkerbovenhoek.


In de rechter bovenhoek heb ik een boeketje gemaakt met verschillende roosjes, stampertjes en een swirl.
Rechts een strookje kant en ik heb een strikje gemaakt met glinsterend gouddraad.
Het achtergrondpapier is van FabScraps.


Het schaartje is ook een stempel.
De knoopjes is een bedeltje en om het klosje heb ik gouddraad gewonden.


Hier nog twee parelmoerknoopjes met gouddraad.

Ik kijk weer uit naar jullie reacties!
groetjes
Aukje

met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Card and scrap: #72 kant en/of lint
Addicted to stamps: #78 buttons, bows and bling
Kaartjes Insp.chall.: #29 knopen, bedels, swirl
Hobbyhome hobbyart.: knoop, bling, strik

16 opmerkingen:

  1. Prachtig je fashion kaart, prachtige ouderwetse digi en hel mooie kleuren en details.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat heb je die gaaf gemaakt, echt een super kaart en tof model ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aukje,
    WOW..wat een mooie kaart, leuk model, mooie stempels en mallen gebruikt, een topkaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Aukje
    Wat is je kaart weer prachtig, ook de kleuren zijn schitterend,wat een mooie kaart is dit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aukje wat een prachtige springkaart heb je geknutseld, mooie kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Aukje, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Aukje. Wat een prachtige kaart. Je supermooi details op je kaart. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch goed met al die mooie details Aukje...mooie kaart weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart in een leuk model en mooie kleuren. Prachtige details heb je hierop verwerkt, een mooie nostalgische sfeer! Bedankt dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aukje!

    Wow!
    Super gaaf kaartje, en sluit ook wel aan bij mijn andere hobby. Naaien.
    Heel erg mooi hoor!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Aukje, leuk model!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge op het HobbyHome blog. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam comments? If so how do you reduce it, any plugin or anything you can recommend? I get so much lately its driving me insane so any assistance is very much appreciated.
    Pas besoin de tout a pour savoir que le pouvoir est entre les mains des femmes, pas des lesbiennes, des femmes
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Aukje,
    wat een prachtig model kaartje!
    Leuke accessoires heb je gebruikt
    de mal van Joy vind ik er prachtig in uitkomen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

  15. i am to see you that you try your best to give information.keep it up!!!
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin