woensdag 31 oktober 2012

Award gekregen

Hallo allemaal,

Ik heb een blog AWARD gekregen  van *Sannie*.  Hier ben ik super blij mee, want dan blijkt dat ze mijn blog toch de moeite waard vinden om te bekijken. Sannie, heel erg bedankt hiervoor.

Er zijn een paar regels aan verbonden:

* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
* Post de Award op je blog in de sitebar.
*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
* Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.

En nu ga ik bedenken aan wie ik de AWARD weer door wil gaan geven.....

Jacqueline
Daniëlle en Chelsea
Jacqueline
Eliza

Als je op hun namen klikt dan ga je gelijk naar hun blog en zie je zelf waarom ik ze gekozen heb.
Dus dames, van harte gefeliciteerd met jullie Award en ik hoop dat jullie hem met trots op jullie blog zetten.

Groetjes
Aukje

2 opmerkingen:

  1. Wat lief van je, dank je wel, voel me vereerd hoor.
    Ik ga hem vanavond even op mijn blog plaatsen.
    Ik ga dan meteen even rondneuzen op jouw blog.

    Tot snel.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk heb nog nooit een Award gekregen dank je wel.
    Het knutselen is voor mij ontspanning je haalt zoveel voldoening uit de dingen die je zelf maakt of opknapt en ik deel dit graag met anderen.

    Groetjes Jacqueline den Daas Beringen

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin